tlf: 90 85 36 23
epost: post@norskmusikkskole.no

Odd-Arve Hjørungdal

Leder Norsk Musikkskole sammen med Christina J.K. Hjørungdal.

Utdannet ved Universitetet i Oslo - institutt for musikkvitenskap og Berklee College of Music, Boston, USA. Pianist, dirigent, arrangør. Har undervist i mange år ved institutt for musikkvitenskap, UiO. Underviser i musikkteori og piano. Norsk Musikkskoles rektor.

Knut Nergaard

Knut har studert musikkvitenskap ved Universitetet i Oslo og komposisjon ved Norges Musikkhøgskole. Ved siden av virket som musiker jobber han som komponist, arrangør og notesetter. Knut har lang erfaring som gitarlærer og har undervist ved flere andre private og offentlige musikkskoler. Underviser på gitar og bass.

Tracee Meyn

Tracee Lewis Meyn er en amerikansk sanger, artist, komponist og vokalinstruktør, født og oppvokst i Los Angeles, California.

Hun arbeider i sitt eget selskap Tracee Lewis Meyn (www.tlm.no) i Oslo og med alle typer musikalske oppdrag og opplærings-oppdrag. Tracee Lewis Meyn er også tilknyttet Universitetet i Oslo som lærer og vokalinstruktør. Både i USA og i Norge har Tracee Lewis Meyn arbeidet med kjente og ukjente artister.

I USA arbeidet hun med artister som Steve Vai, Kenny Loggins, Paul Anka og Norman Brown.

Tracee Lewis Meyn har arbeidet med (og arbeider med) ulike artister i Norge som King Midas, Håkon Graf, Amulet, Madrugada og Kerrs Pink, ved siden av å være fast medlem i 3-11 Porter. Hun er også leder av gospelkoret ‘Traces’ som blant annet har vært brukt av komikerne Rune Andersen og Espen Beranek Holm i forestillingen ‘Litt av en mann’ i Oslo i 2009 og 2010.

Tracee Lewis Meyn har også årelang praksis fra utdanningsinstitusjoner, etter å ha vært både student og senere lærer ved Musicians Institute i Los Angeles, California.

Christina J.K. Hjørungdal

Christina er daglig leder og bookingansvarlig. Hun startet hos oss august 2015. Hun har gått linje for medier og kommunikasjon på VGS og har en bachelor i faglærerutdanning i kunst, design og håndverk. Det er først og fremst henne du vil treffe når du sender epost til oss.

Markus Vibokt Viksvedt

Fullførte sin bachelorgrad i utøvende rytmisk musikk ved NLA Høsgskolen Staffeldtsgate i juni 2017. Har utvekslet et semester ved jazz-studiet ved Prince Claus Conservatorium i Nederland. Studerer nå Praktisk-pedagogisk utdanning ved Universitetet i Sørøst-Norge. Hovedinstrument er trommer, men spiller piano, komponerer og produserer også musikk.

www.trommekurs.no

Noen av hans tidligere lærere:

André Fjørtoft

Anders Rønningen, Sigrun Gomnes, Rolf Olav Eide (jazzscenen)

Ole Morten Sommer (Madcon, The Voice mm.)

Marcus Lewin (tidligere Brass Bros, spilt m Kork)

Hermund Nygård (jazzscenen)

Steve Altenberg (Jazzscenen i Nederland)

Gene Jackson (Spilt i flere år med Herbie Hancock)